for Business Owners & Managers

Zarządzanie procesem kontraktowania

Artykuł w kategorii:
Automatyzacja
Powiązany obszar:
Prawo plus Automatyzacja

Proces zarządzania umowami online pozwala klientom na błyskawiczne tworzenie dokumentów na podstawie naszych wzorów. Cały system opiera się na raz wprowadzonych danych, które można wykorzystać do tworzenia kolejnych dokumentów, takich jak aneksy czy wypowiedzenia. Można śmiało stwierdzić, że jedynym czynnikiem, który nas ogranicza, są potrzeby naszych klientów!

Zrozumienie specyfiki ich pracy pozwala nam stworzyć szyty na miarę system, który na podstawie intuicyjnego formularza automatycznie dobiera najlepszy wzór umowy do danej sytuacji. Gdy zajdzie potrzeba aneksowania lub wypowiedzenia umowy, klient może szybko wygenerować odpowiedni dokument, bez konieczności ponownego wprowadzania już istniejących danych

Główne korzyści

Usprawnienie i przyspieszenie pracy

Skrócony czas na redagowanie dokumentu.

Praca na danych a nie na dokumentach

Wykorzystanie raz wprowadzonych danych (np. informacji o stronach umowy) przy generowaniu kolejnych dokumentów oszczędza czas i eliminuje ryzyko pomyłki.

Ciągłe ulepszenia

System jest na bieżąco aktualizowany, co pozwala na szybsze dostosowanie się do zmieniających się przepisów i potrzeb klientów.

Rozwiązania szyte na miarę

Każda umowa jest tworzona zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta.

Udostępnij tę treść

Przeczytaj również

Jak pomogliśmy naszemu Klientowi znaleźć inwestora dzięki wykorzystaniu nowej formy prawnej?.

Nasz Klient prowadził działalność gospodarczą w dwóch różnych sektorach rynku w ramach jednej spółki z o.o. Szukał inwestora, który mógłby wesprzeć jego dalszy rozwój.

czytaj więcej...

Opracowanie i automatyzacja umów międzynarodowych.

Nasz Klient, prowadzący działalność gospodarczą w UE, potrzebował umów, które spełniałyby wymagania prawne różnych krajów członkowskich. Naszym celem było opracowanie szablonu, który były zgodny z lokalnymi przepisami, a ponadto stworzenie mechanizmu automatycznego obiegu dokumentów.

czytaj więcej...